عابر ذهن...

قدمهای سنگین من

محوطه محصور با دیوار  

زمین خیس

نم سرد و تب دار   

ماه پناه به مه برده

 دود گرم سیگار 

مرور ثانیه های پیشین 

خاطرات و تکرار 

ته سیگارهای زیر پایم  

و من از خود بیزار 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ

ته سیگار های زیر پایم ........
مجتبی جون این ته سیگار ها برای با ارزشند اینان تمام نا گغته های تلخ مرا به همراه خود به کام نا بودی می کشانند ان وقت تو زیر پاهات لهشان می کنی این رفیقان خاموش را؟
اما خیلی خیلی ناز بود مرسیییییییییییییییییییییییییی

باز هم لطف داشتی

اشنا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

دوباره تکرار تکرار تکرار...................
دلم گرفت
راستی به مریم بگو اگه جایی رو تنگ کردم,رفع زحمت کنم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

دوباره تکرار
همیشه تکرار
راستی حال که پرده ز اسرار کنار رفت دلیل بر نبودن کسی نیست
از ما قبل هم چنین حرفی نبود
خانم /آشنا
از این تکرار ها نمیدانم چه میخواهم

مریم دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ

اشنا جان من نمی گم که جای منو تنگ کردی میگم خودتو به مجتبی معرفی کن تا فکر نکنه منم که با یک اسم دیگه کامنت می ذارم
ok؟

پریا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://question.ciooc.com

همه از خود بیزار...

میبینم که رم گوشی هم رو به فرمت شدن است ....
و شاید همه از خود بیزار و ابراز نمیکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد