یه حرف حسابی

 

اومد که فریاد بزنه http://pa2ogh.blogsky.com

اما دیگه نایی نداشت

خواس بمونه پیشش ولی تو قلب اون جایی نداشت

آل دختر آی بی وفا آی تو که تنهام میزاری

 تو قاب عکست جای من عکس کیو می خوای بذاری

برو برو که مثل تو زیاد تو دنیا واسم

برو برو ولی بدون که تا ابد جایی نداری تو دلم

 

عشق یا عادت

 

می خوام بدونی دوستت نداشتم و فقط بهت عادت کرده بودم

تو این روز که کسی عشقی نداره

من همون یه زره رو با تو قسمت کرده بودم

من فقط یه زره به تو عادت کرده بودم

S.A.H

گزیده ای از اندیشه ها و احساسات با شکوه

 

اندیشه های طلایی

این بار از:سنکا و تورو

هیچ چیز بیش از آن مایه ی رسوایی نیست که کسی برای

نشان دادن این که دراز زیسته است چیزی جز شماره ی

سالهای عمر خود نداشته باشد

تاکنون رفیقی پیدا نکرده ام که به اندازه ی تنهایی قابل رفاقت باشد

 

آلبوم به روز شد :دی

 

سلام دوستان آلبوم به روز شد

حاجیتون رو تحویل بگیرید

 

 

 

ip port :D

 

سلام دوستان اگر برای باز کردن سایت ها با پیغام دسترسی به این سایث امکان پذیر نیست روبرو شدید این مراحل را طی کنید

internet explorer ===> Tools===> internet option===>  connection===> LAN setings

سپس ثیک Use a proxyرا فعال کنید و عدد اول را در قسمت addressوعدد دوم را در قسمت port وارد کنید

1st:195.175.37.6

2nd:8080

البته لینک عکسهای من ودوستان رو هم اگه فیلتر بود باز میکنه