تقدیم به .....

مسیر آرزو را

با تو برگشتم

حسی غریبی بود

گویی هیچگاه

آرزویی نداشتم

کاش تمام این دنیا

تا انتها مسقیم بود

تا انتها تو بودی


نظرات 6 + ارسال نظر
عکس ورزشی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.sport-pic.blogfa.com

سلام
تبادل لینک میکنید؟
من را با نام عکس ورزشی لینک کنید
سپس بگید با چه نامی شما را لینک کنم؟

پریا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://question.ciooc.com

"تقدیم به" سابق بر اینتان 7 نقطه چین داشت! این یکی 5 تا...
بعدی را 3 نقطه ای نکنید, لطفا. حیف است"مورد" هایتان را با نماد های رایج معرفی کنید...
با احترام

می بینم خیلی حواست جم و جوره
وقتی نزدیک میشم نقطه ها کم تر می شن

شیدا بانو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ق.ظ http://delneveshteha-sheyda.blogfa.com/

کاش. چقدر شیرین میتونه باشه
البته فکر کنم اونوقت خسته میشدم
چشمهام دنبال راهی نمی گشت
و من تلاشی نمیکردم


به نظرمی رسه با عجله این متن رو گذاشتید!

خیلی با عجله کم تر از 2 Min
بنده نیز میدانم که کاش رو اگه بکاری...
ولی کاش بعد از کاشتنش حاصل میداد

مریم یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ

فندک را که برایم روشن کردی و من سیگارم را می خواستم در ان کوچه ببوسمت از باب تشکر
اما به خودت هم گفته بودم که تو از جنس دیگری هستی
روی هم دیروز شد ۶ نخ که با هم دود کردیم به همراه غم هایبم
زیباست وقتی با تو دردو دل میکنم و تو می گویی کدام مادر ج**

.....
شاید در پشته خنده ها
حرفها در حال مرگن
.....
این جا جای ادامه دادنش نیست.....

اشنا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

بابا کوتاهترین راه و چرا انتخاب کردی؟؟خط مستقیم!!
اون وقت لحظات با هم بودن خیلی زود تموم میشه و به آخر خط میرسی

تا تو این راه راست قدم نذاری از من بی خبر تری
اگه نظرت اینه قبلا تو کمر کش کوه هم بودم ولی زود تموم شد
ولی این یکی یه خورده بهتر

م.میرا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

به جد جفتمون/ که احتمالا مشترک نیست / خواستم این پست رو بدزدم/بذارم توی وبلاگم ..
حیف که زیاد چشم تو چشم میافتیم مجتبی :))
--------------------
خیلی دوستش داشتم اینو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد