فنجان تنهایی

سه صندلی یک میز 

 و من

یک فنجان قهوه تلخ  

 و اما 

شیرین تر از زندگی 

من ؛ فنجان ؛ تنهایی 

سه صندلی یک میز 

یک فنجان خالی  

 خالی تر از وجودم

بدون من
تنهایی.......

نظرات 4 + ارسال نظر
اشنا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

کاش میشد شیرینی زندگی را با یک فنجان قهوه تلخ چشید!!!!

خدایش قشنگ گفتی همکار من

م.میرا پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

نسکافه های خواب
بسته بسته باز می شوند
آب های جوش
لحظه لحظه سرد می شوند
-روی نرم آهسته ی اندامت ..
___________
چهار تاش کن مجتبی/شاید اومدم دوباره ..

این جواب از اونایی که میخوام ماچت کنم

مریم یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

اکه به جای تنهایی (سیگار) رو جایگزین می کردی معرکه می شد..........
اما الانم همه جورش قشنگه عین مرام خودت اق مجتبی :))

تو همیشه به من لطف داری
خوشبخت شی

ح.ع از ش. ب جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://ego.blogfa.com

سه صندلی یک میز ..
من فنجان تنهایی

خیلی خوب بود ...خیلی ارتباط برقرار کردم

خودم هم این و خیلی دوست دارم
ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد