؟؟؟؟

خیلی سخت میگیری

سخت نیست کسل کننده است 

از تکرار مکررات این گونه برداشت حاصل میشه  

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

سخت می گیرم حال و روزم این است!!! وای به حال ان روزی که رهایش کنم یحتمل دیگر باید از این شهر و دیار بروم...
با این که هر روز کارم این ات اما دوست دارمش گویا به غیر از سیگار معتاد این نیز هستم

گویا زندگی نیز تو را سخت گرفته
حالا اگر رهایش کنی : به کجا چنین شتابان

اشنا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

قبلا اینو درک نکرده بودم ولی با شرایط الانم کاملا این حرفتو میفهمم
واقعن کسلم;خسته شدم کاش میشد زودتر تموم بشه

توکلت به خدا شرایط الان نیز بگذرد
اگر دیدی نمیگذرد سم که هست
فقط تارخ مصرفش و ببین

کوریون دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://chorion.blogsky.com/

ربطی ندارد اما ..
کسل ام ، مثل عصر جمعه ای که خواب بمونیش ..

اون که ۱۰۰ در ۱۰۰۰ که بی ربطه
این مناظره دو احمق در درونم بود
که از تکرارش کسل شدم
مثل همون عصر جمعه

ققنوس سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://parande-ye-atash.persianblog.ir

همان دو متری هم که انتظارش را می کشم تکراری است
و بد تر از همه یک بار است
کاش در عالم زر سیبیل های هیتلر بودم تا با کاریزما شدنش کمی مفید بودم...

کاش در عالم زر هیتلر بودن
بعد قبل تولد بند ناف دور گلوم گیر میکرد میمردم
بعد دیگه بزرگ نمی شدم سیبیل هم در نمی اوردم بد اون موقع معلوم نبود چی بشی شاید :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد