تقدیر از یار ۶ ساله

۶سال از آشنایی من با تو  میگذره  

همیشه حتی از روز اول  

با تمام وجودت به من لطف داشتی 

حرف مردم نه برای تو نه برای من مهم نبود

 مهم نیست میگن عامل کسر عمرمی  

ریه هایم تو را میخواهد 

حتی با اینکه همیشه می دونستی 

وقتی کامم تموم شه بازم زیر پا له میکنمت 

و باز هم تو همان احساس قبلی رو  به من  

و من به تو دارم.....  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

ما سیگاری های عاشق سیگار آدم های منحصر بفردی هستیم،چون کلا دنیا چیز منحصربفردی ندارد انگار ..

یک دستگل از طرف یک سیگاری به یک سیگاریه دیگه
تاکسی نیاد تو گودش نمی فهمه چی میگی

ققنوس جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://parande-ye-atash.persianblog.ir

و چقدر زیبا می سوزد وقتی در سکوت دودش می کنی
و چقدر زیبا دود می کنی وقتی از روی عادت روشن می کنی
وچقدر زیبا با باقی پولش آدامش می خری یا شکلات که بعدش فاز بدهد تا یکی دیگر روشن کنی
<< آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است××× بعد سیگار چایی بعد چایی سیگار >>

وای امشب خدا میدونه چرا نسخیم از بین نمی رفت
شبا تو خونهاحساس غربتدارم
:دی

مریم جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

وقتی همه غم هاتو با سیگارت تقسیم می کنی و مطمئنی که حرفات جایی درز نمی کنه واقعا باورت می شه که جز wineston همدم دیگه ای نمی تونم پیدا کنم
دمش گرمممممممممممممممممممممممممممم

حالا من هم یه جو را مثه خودتم .
ولی تونستم چند تایی رفیق باهمین مرام پیداکنم
تو هم بهتر از لاک تدافعی تنهایی یه سربیرون بیای

رضا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://kame-akhar.blogsky.com

اینجاست که وقتی بهت می گم سیگار برای ما ایدئولوژیه نباید بخندی!

اون خنده واسه این بود که دیدم همه هم دلیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد