اگه کسی رودیدی....

 

شناخت با یک نگاه

 اگه کسی رو دیدی که وقتی داری رد میشی بر میگرده و نگاهت میکنه بدون براش مهمی.......

اگه کسی رو دیدی که وقتی داری می افتی بر می گرده و با عجله میاد به طرفت بدون براش عزیزی...

اگه کسی رو دیدی که وقتی داری میخندی بر می گرده و نگاهت میکنه بدون براش قشنگی.........

اگه کسی رو دیدی که وقتی داری گریه میکنی میاد باهات اشک میریزه بدون دوستت داره........

و اگه کسی رو دیدی که وقتی داری با یکی دیگه حرف میزنی ترکت میکنه بدون عاشقته.......

آیا تا حالا هیچکدوم رو دیدید

نظرات 11 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://bachegiii.blogfa.com

سلام
از نظر من ذیذن مهم نیست موندن مهمه

لوسی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.alissky.blogfa.com

سلام عزیزم
من فکر می کنم دیگه همه این روزا تظاهر می کنند.

نازنین پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ

لام اگه میشه آیدی منو داشته باش توهم آیدیتو بده باهم آشنا بشیم خیلی ازت خوشم اومده گلم

رها دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

نه

غریبه ای در وطن شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

زیاد دیدم ولی اونی که باید می دید ، ندید! نمی دونم شایدم دید ولی نا دیده گرفت ! در کل بی خیال گذشته ها گذشته !

دختر شاه پریون شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.papa77.blogfa.com

من آخری رو دیدم....

صدیقه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://amirsedighe.blogfa.com

تا ابد موندن مهمه.
خوشحال میشم به کلبه عاشقانه من و عشقم سر بزنی . لینکمون کنی

مسعود یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام
ب نظر من همه ای جملات تو اخریه هست.من و عشقم همیشه برمیگردیم و همدیگرو میبینیم یا نگران همیم یا لبخندامون برامون مهمه ویا تو لحظه های عرفانی پا ب پای هم اشک میریزیمواینا همش با هم میشه عشق.اگه دوتا جوون رابطشونو بسپارن ب خدای سبحان و تو این ابطه کاری کنن ک اون راضیه و رابطه کنترل بشه اگه بخوان دوستیشون ب ازدواج ختم میشه

مرتضی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

آره اتفاق افتاده
« دردم این بود ، مرا دید و نشناخت»

komando چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

برو بابا!!!!!!!!!!!!!ابنا فقط تضاهر و الکی!!!!!

باران چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

بچه کجایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد