راز موفقیت

 
  • راز موفقیت
  • راز موفقت در زندگی را فقط کسانی آموختند که در زندگی موفق نشدند .
  • وفاداری بر سعی کنار گذاشتن خواسته ها ، تصمیمات و مسئولیت هایمان نیست ، هیچ کس دیکری نمی تواند به جای ما تصمیم بگیرد ، هیچ کس دیگری نمی تواند مسئول پیامد کارهای ما باشد .
  • وفاداری ما نسبت به دیگران احترام گذاشتن ، پذیرفتن و توجه به آنهاست .
  • ما اجباری در موافقت با دیگران یا اجازه دخالت دادن به آنها برای زیر نظر داشتن عقاید ، احساسات یا رفتار خود نداریم و هرگز مجبور به تحمل بد رفتاری نیستسم .
  • وفادار بودن و پذیرفتن وفاداری تنها به این معناست که من خود را متکی به دیگری قرار ندهم من با احترام گذاشتن و عشق ورزیدن به دیگران و با دخالت در زندگی آنها یا اجازه نظارت دادن به آنها برخود به دیگران وفا دارهستم .
  • آنچه اهمیت دارد این است که انسان بتواند قدرت را بدست بیاورد .
  • من به ارواح موعتقد نیسم ولی به قدرت ناخود آگاه فکری موعتقدم . من واقعاْ فکر می کنم که مغز بیشتر قدرت فائق آمدن بر سایر اندامهای هسی و تولید تجسمات وا دارد و مردمی که می گویند روح دیده اند را باور دارم .
  • عشق در لحضه پدید می آید ، دوست داشتن در امتداد زمان ، این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است .
  • عشق معیارها را در هم می ریزد ، دوست داشتن بر پایه های معیارها بنا می شود .
  •  عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد ، دوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد

    http://patogh.blogsky.com

  • نظرات 1 + ارسال نظر
    Ho3!N چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ http://Ho3iin.blogsky.com

    آنچه اهمیت دارد این است که انسان بتواند قدرت را بدست بیاورد

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد